Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem Przedstawiamy książkę autorstwa Pani Izabelli Mulak i dr Małgorzaty Szeroczyńskiej pt. "Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem". Książka w prosty i przystępny sposób opisuje podstawowe techniki komunikacji, tak bardzo potrzebne w kontaktach międzyludzkich. Autorki wykraczają jednak poza ramy ogólnego wykładu o technikach komunikacji i pokazują ich trudne do przecenienia zastosowanie w pracy prawnika. Publikacja omawia m.in. typowe problemy rozmów z prawnikami, aktywne słuchanie jako metodę zbierania informacji od klienta, czy komunikację niewerbalną. Książka zawiera wskazówki zaczerpnięte z wieloletnich doświadczeń autorek oraz bardzo ciekawe przykłady ćwiczeń grupowych mogących uatrakcyjnić prowadzenie ćwiczeń czy wykładów ze studentami prawa. W związku z tym może stanowić cenne źródło wiedzy zarówno dla wszystkich studentów jak i młodych wykładowców oraz opiekunów w studenckich poradniach prawnych. Książka "Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem" jest do nabycia w sklepie internetowym Wydawnictwa CH BECK >>