Partnerzy projektu

Partnerzy projektu

DPPMPiPS logo s
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Departament Pożytku Publicznego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
tel. 22 693 47 59
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.pozytek.gov.pl
www.pokl541.pozytek.gov.pl
 Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych
Fundacja Uniwersyteckich
Poradni Prawnych

ul. Szpitalna 5 lok. 5
00-031 Warszawa
tel. 22 828 91 28/143
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.fupp.org.pl
 Instytut Spraw Publicznych
Instytut Spraw Publicznych

Szpitalna 5 lok. 22
00-031 Warszawa
tel. 22 556 42 60/76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.isp.org.pl


INPRIS - Instytut Prawa i Społeczeństwa
INPRIS - Instytut Prawa i Społeczeństwa

ul. Szpitalna 5 lok. 5
00-031 Warszawa
tel. 22 465 82 92
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.inpris.pl


Związek Biur Porad Obywatelskich
Związek Biur Porad Obywatelskich

ul. Kopernika 30, lok. 315
00-336 Warszawa
tel. 22 400 9687
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.zbpo.org.pl 

ppio eu

Poradnictwo Prawne i Obywatelskie

Wyszukaj

Czy wiesz, że...

Różne były również opinie badanych na temat tego, kto powinien mieć prawo do korzystania z bezpłatnego poradnictwa. Dwa najczęściej pojawiające się stanowiska to: (1) wszyscy obywatele powinni mieć nieograniczony dostęp do poradnictwa, (2) jedynie osoby, których dochody nie pozwalają skorzystać z poradnictwa odpłatnego. Przy czym wśród badanych przeważała opinia, że PPiO powinno być bezpłatne dla osób uprawnionych do korzystania z niego. Pomimo różnic w szczegółowych rozwiązaniach badani zgodzili się co do tego, że PPiO powinno być dostępne dla obywateli w ramach powszechnego systemu, który będzie dostarczał usług wysokiej jakości.