W czerwcu bieżącego roku Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych we współpracy z Agencją Reklamową „Mucha na Dziko" przygotowała materiały promocyjne Projektu na rok 2012. Wśród przygotowany materiałów, obok tradycyjnych plakatów i ulotek zawierających podstawowe informacje o Projekcie znalazły się m. in.: kubki, długopisy, eko-torby, smycze, czy teczki wraz z bloczkami z papeterią, w kolorystyce i z logo projektu. Przygotowane materiały mają na celu przede wszystkim promocję, ale także szerzenie podstawowej wiedzy o Projekcie, jego celach, adresatach i planowanych działaniach (ulotki, plakat). Materiały promocyjne Projektu będe przygotowywane sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie poszczególnych Partnerów w kolejnych latach trwania Projektu.
Zdecydowana większość usługodawców (84%) dostosowuje zakres porady do okoliczności konkretnej sprawy, wykazuje się zatem elastycznym podejściem do okoliczności danej sprawy, wykazuje się zatem elastycznym podejściem do beneficjenta. Otrzymuje on najczęściej informacje o tym, jakie wsparcie i gdzie może uzyskać, jakie są jego prawa, a także poradę, jak powinien postąpić, aby rozwiązać swoje problemy. Większość podmiotów – o ile wymaga tego sytuacja – oferuje również pomoc w zakresie załatwiania spraw formalnych (wypełnianie i weryfikacja dokumentów, udostępnianie ich wzorów).