Aktualności PPIO

Zapraszamy do udziału w szkoleniu trenerskim „T4T”

Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych zaprasza przedstawicieli/ki organizacji pozarządowych zajmujących się poradnictwem prawnym lub obywatelskim oraz przedstawicieli/ki klinik prawa do udziału w szkoleniu trenerskim tzw. „T4T”.

Osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa (plik do pobrania).

Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia szkoleń z zakresu organizacji punktów/miejsc poradnictwa prawnego lub obywatelskiego w oparciu o model wypracowany podczas realizacji Projektu.


Adresaci szkolenia: 
Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli/ki organizacji pozarządowych zajmujących się poradnictwem prawnym lub obywatelskim oraz przedstawicieli/ki klinik prawa.

Korzyści dla uczestników/czek szkolenia:

  • Możliwość zapoznania się z proponowanym w ramach Projektu modelem bezpłatnego poradnictwa prawnego i obywatelskiego w Polsce.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności, niezbędnych do dalszego szkolenia osób zakładających/prowadzących miejsca  zajmujące się poradnictwem prawnym
    i obywatelskim, potwierdzone certyfikatem uczestnictwa w szkoleniu.
  • Wiedza na temat rozwiązań, które są proponowane na poziomie polityki państwa
    w obszarze poradnictwa prawnego i obywatelskiego.

Terminy i miejsca szkolenia:

  • 5-7 VII – Warszawa, siedziba Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych
    – ul. Szpitalna 5 lok. 5, 00-031 Warszawa

lub

  • 12-14 VII – Warszawa, siedziba Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych
    – ul. Szpitalna 5 lok. 5, 00-031 Warszawa

Ramowy Program Szkolenia (Szczegółowy plan szkolenia pojawi się na stronie Projektu po 2 lipca):

Piątek 5 VII lub 12 VII

  • do 14.00 – przyjazd uczestników szkolenia i zakwaterowanie w hotelu
  • 14.00 – 15.00 – obiad
  • 15.00 – 18.00 – szkolenie cz. I
  • 18.00 – 19.00 – kolacja

Sobota 6 VII lub 13 VII

  • 8.00 – 9.00 śniadanie w hotelu
  • 9.00 – 11.00 – szkolenie cz. II
  • 11.00 – 11.15 – przerwa kawowa
  • 11.15 – 13.15 – szkolenie cz. III
  • 13.15 – 14.30 – obiad
  • 14.30 – 16.30 – szkolenie cz. IV
  • 16.30 – 16.45 – przerwa kawowa
  • 16.45 – 18.45 – szkolenie cz. V
  • 18.45 – 20.00 – kolacja

Niedziela 

  • 8.00 – 9.00 śniadanie w hotelu
  • 9.00 – 11.00 – szkolenie cz. VI
  • 11.00 – 11.15 – przerwa kawowa
  • 11.15 – 13.15 – szkolenie cz.VII
  • 13.15 – 14.30 – obiad
  • 14.30 - Wyjazd uczestników szkolenia


Jak się zgłosić?

Wypełniony formularz zgłoszeniowy, deklarację oraz oświadczenie (plik do pobrania) należy wysłać w wersji elektronicznej w terminie do dnia 30 czerwca 2013 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dokumenty zostaną podpisane przez uczestników/czki w dniu rozpoczęcia szkolenia.

Dodatkowych informacji udziela Asystent projektu – dr Aleksandra Iwanowska (tel.: 530 287 305, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00

Miejsce szkolenia: Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych, ul. Szpitalna 5 lok. 5, 00-031 Warszawa (zobacz na mapie)
Miejsce zakwaterowania: Hotel Gromada – „Dom Chłopa”, Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa (zobacz na mapie)
Zobacz na mapie jak dojść od miejsca szkolenia do miejsca zakwaterowania

Ile to kosztuje?
Udział w projekcie jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają wyżywienie oraz zakwaterowanie, nie zapewniają zwrotu kosztów dojazdu.
Zapraszamy serdecznie
Zespół Projektu

ppio eu

Poradnictwo Prawne i Obywatelskie

Wyszukaj

Czy wiesz, że...

Do mocnych stron poradnictwa można zaliczyć umiarkowanie dobrą rozpoznawalność usługodawców w wymiarze lokalnym. Wynika to m.in. z dobrego zakorzenienia „sieciowego” działających podmiotów oraz dobrej znajomości lokalnych społeczności, w których te podmioty funkcjonują. W wymiarze ogólnopolskim lepszą rozpoznawalnością cieszą się instytucje publiczne. Mocną stroną są także zasoby ludzkie PPiO – osoby udzielające porad są najczęściej dobrze przygotowane, kompetentne i zaangażowane w pomaganie beneficjentom. Ukształtowany samoczynnie polski model poradnictwa cechuje uzupełnianie się działań instytucji publicznych i niepublicznych. Atutem jest także wysoka skuteczność i użyteczność PPiO, co wynika z oceny osób z niego korzystających.