Aktualności PPIO

Materiały promocyjne PPIO

W czerwcu bieżącego roku Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych we współpracy z Agencją Reklamową „Mucha na Dziko" przygotowała materiały promocyjne Projektu na rok 2012. Wśród przygotowany materiałów, obok tradycyjnych plakatów i ulotek zawierających podstawowe informacje o Projekcie znalazły się m. in.: kubki, długopisy, eko-torby, smycze, czy teczki wraz z bloczkami z papeterią, w kolorystyce i z logo projektu. Przygotowane materiały mają na celu przede wszystkim promocję, ale także szerzenie podstawowej wiedzy o Projekcie, jego celach, adresatach i planowanych działaniach (ulotki, plakat). Materiały promocyjne Projektu będe przygotowywane sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie poszczególnych Partnerów w kolejnych latach trwania Projektu.

ppio eu

Poradnictwo Prawne i Obywatelskie

Wyszukaj

Czy wiesz, że...

Do mocnych stron poradnictwa można zaliczyć umiarkowanie dobrą rozpoznawalność usługodawców w wymiarze lokalnym. Wynika to m.in. z dobrego zakorzenienia „sieciowego” działających podmiotów oraz dobrej znajomości lokalnych społeczności, w których te podmioty funkcjonują. W wymiarze ogólnopolskim lepszą rozpoznawalnością cieszą się instytucje publiczne. Mocną stroną są także zasoby ludzkie PPiO – osoby udzielające porad są najczęściej dobrze przygotowane, kompetentne i zaangażowane w pomaganie beneficjentom. Ukształtowany samoczynnie polski model poradnictwa cechuje uzupełnianie się działań instytucji publicznych i niepublicznych. Atutem jest także wysoka skuteczność i użyteczność PPiO, co wynika z oceny osób z niego korzystających.