Jesteś osobą, która korzystała kiedyś z darmowej pomocy prawnika lub prawniczki, a jakość tych usług była tak dobra, jak odpłatnego jurysty? Czy pomoc prawnika pro bono rozwiązała trudny problem Twojej organizacji? Twój współpracownik - prawnik wyróżnił się profesjonalną, nieodpłatną działalnością społeczną? Zgłoś tą osobę do nagrody!
23 kwietnia w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN odbyła się uroczysta Gala organizowana przez dziennik Rzeczpospolita. W ramach imprezy odbywał się finał piętnastej już edycji konkursu Prawnik Pro Bono.
Czytaj więcej: 15. edycja Konkursu Prawnik Pro Bono - wyniki
20 kwietnia na uroczystej Gali dziennika „Rzeczpospolita” w hotelu Belotto w Warszawie zostały wręczone nagrody dla trzech prawników pro bono, którzy w 2016 roku w ocenie Kapituły konkursu Prawnik Pro Bono wykazały się wyjątkową aktywnością społeczną.
Czytaj więcej: Mec. Sylwia Gregorczyk-Abram z Warszawy – prawniczką pro bono 2016 roku
Korzystałeś kiedyś z darmowej pomocy prawnika, a jakość jego usług była tak dobra, jak odpłatnego jurysty? Czy pomoc prawnika pro bono rozwiązała trudny problem Twojej organizacji? Twój współpracownik – prawnik wyróżnił się profesjonalną, nieodpłatną działalnością społeczną? Zgłoś tą osobę do nagrody!
18 kwietnia 2016 roku na uroczystej Gali dziennika „Rzeczpospolita” w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie ogłoszone zostały wyniki Rankingu Kancelarii, oraz konkursu Prawnik Pro Bono 2015. Spośród 30 nadesłanych w tym roku na konkurs zgłoszeń Kapituła za osoby szczególnie wyróżniające się dobroczynnością i aktywnością prawną pro bono uznała: Szczepana Balickiego, Anetę Sieradzką i Andrzeja Lulkę.
Korzystałeś kiedyś z darmowej pomocy prawnika, a jakość jego usług była tak dobra, jak odpłatnego jurysty? Czy pomoc prawnika pro bono rozwiązała trudny problem Twojej organizacji? Twój współpracownik – prawnik wyróżnił się profesjonalną, nieodpłatną działalnością społeczną? Zgłoś tą osobę do nagrody!

Do mocnych stron poradnictwa można zaliczyć umiarkowanie dobrą rozpoznawalność usługodawców w wymiarze lokalnym. Wynika to m.in. z dobrego zakorzenienia „sieciowego” działających podmiotów oraz dobrej znajomości lokalnych społeczności, w których te podmioty funkcjonują. W wymiarze ogólnopolskim lepszą rozpoznawalnością cieszą się instytucje publiczne. Mocną stroną są także zasoby ludzkie PPiO – osoby udzielające porad są najczęściej dobrze przygotowane, kompetentne i zaangażowane w pomaganie beneficjentom. Ukształtowany samoczynnie polski model poradnictwa cechuje uzupełnianie się działań instytucji publicznych i niepublicznych. Atutem jest także wysoka skuteczność i użyteczność PPiO, co wynika z oceny osób z niego korzystających.