W czerwcu bieżącego roku Fundacja Uniwersyteckich Poradni Prawnych we współpracy z Agencją Reklamową „Mucha na Dziko" przygotowała materiały promocyjne Projektu na rok 2012. Wśród przygotowany materiałów, obok tradycyjnych plakatów i ulotek zawierających podstawowe informacje o Projekcie znalazły się m. in.: kubki, długopisy, eko-torby, smycze, czy teczki wraz z bloczkami z papeterią, w kolorystyce i z logo projektu. Przygotowane materiały mają na celu przede wszystkim promocję, ale także szerzenie podstawowej wiedzy o Projekcie, jego celach, adresatach i planowanych działaniach (ulotki, plakat). Materiały promocyjne Projektu będe przygotowywane sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie poszczególnych Partnerów w kolejnych latach trwania Projektu.

Osoby korzystające z oferty działających usługodawców są bardzo różne, tak jak zróżnicowana jest sama oferta, ale można powiedzieć, że przeciętny beneficjent PPiO to kobieta w wieku od 25 do 50 lat, znajdująca się w trudnej sytuacji życiowej lub materialnej. Wśród beneficjentów PPiO można wyróżnić dwa dominujące typy: (1) osoby niezaradne życiowo, którym nie wystarczy sama informacja, ale potrzebne są też porady, (2) osoby świadome, którym najczęściej wystarczy sama informacja.